tiistai 1. joulukuuta 2015

Joulukuun ensimmäinen

Hei vaan ja hyvää alkanutta joulukuuta! Mä en oo koskaan tehnyt mun blogiin joulukalenteria johtuen puhtaasti siitä, etten millään pysty lupaamaan yhtä postausta päivässä, en vaikka kuinka haluaisin. Tänä vuonna mä halusin kuitenkin keksiä jotain spesiaalia joulukuun kunniaksi, sillä oon ollut ehkä epäaktiivisin bloggaaja oikeastaan koko loppuvuoden Kallen kuoleman jälkeen. Varsinkin tämä loppuvuosi on mennyt ihan hiljaiselolla, ulkoasuakaan en ole saanut päivitettyä (tämä tosin johtuu siitä, että tuo banneri on niin älyttömän ihana, etten oo valmis luopumaan siitä...)

Hetken mietittyäni keksin pienen postaussarjan, jossa aion kertoa mun hevosharrastusvuosistani aina postaus kerrallaan. Oon harrastanut ratsastusta nyt 15 vuotta, ja tarkotus olisi kirjottaa ainakin kolmessa, ehkä viidessä osassa miten mun ratsastusura on päässyt tähän pisteeseen. Koitan keksiä hieman erityylisiä postauksia jotta mielenkiinto kestäisi yllä aattoon asti, mutta jos jotain tulee teillä mieleen niin ideoita otan kyllä vastaan! Musta on ollut tosi hauskaa palata noihin ratsastuskouluaikoihin ja muistella noita huolettomia junnuvuosia. On myös ihana miettiä, miten oon tuolta 6-vuotiaasta pikkulikasta kasvanut parikymppinen hevosenomistaja.


Mutta sitä sit luvassa myöhemmin kuun aikana! Tässä kuussa on myös tulossa Blogiexpo  Tampereella 12.12. jonne meikäläinen on tulossa paikanpäälle. Kivaa, kun järjestetään kaikkea tällaista uutta ja saa olla mukana tämmösissä kivoissa tapahtumissa! Ihana nähdä kaikkia bloggaajatuttuja ja päästä vähän reissuun. 

Tässä kuussa olisi tarkotus päästä myös jatkmaan treeniä Laran kanssa normaaleissa mittasuhteissa ja ehkä jopa jatkaa valmentautumista myös estepuolella. Ihan kauheesti tekee mieli jo ratsastamaan kunnolla enkä oikein ymmärrä mistä tämmönen treeni-into on oikein tullut.. Onneksi Lörppä näyttää olevan hyvin tyytyväinen päästessään taas liikkumaan kunnolla ja on jotenkin paremmalla tuulella kun ei joudu vaan seisomaan tarhassa tai käveleen maastossa. Tänäänkin virtaa oli ihan liikaakin, kun käytiin maneesilla puomeja treenaamassa ja keskittymisestä ei ollut tietoakaan.. Mutta tästä sitä taas noustaan :)

Tänään on auennut aivan uusi, erilainen hevosblogiportaali, Jalustin.net jonne ovat kaikki blogit tervetulleita mukaan lukijamäärästä riippumatta. Jalustin.net on blogiportaali, joka kokoaa kaikki hevosblogit yhteen saman sivun alle ja sivuilta löytyy myös keskustelufoorumi. Mukaan on lähtenyt jo mukava määrä blogeja, joten käykääs kattelemassa ja tutustumassa löytyykö uutta luettavaa, mun blogi sieltä listoilta löytyykin jo!

Ensi vuodellekin on jo ihan hurjasti aivan ihania suunnitelmia ja en millään malttaisi oottaa! Vuosi 2016 tulee olemaan ihan huikea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti