keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Hetken hiljaisuutta

Jep, täällä sitä jo ollaan!! Eilen lähdin matkaan Kuopion lentokentältä vaihtaen Helsingissä konetta toiseen ja tavatessani muun Suomen joukkueen. Puoli neljän aikaa lähtikin lento kohti Brysseliä ja kuuden maissa paikallista aikaa laskeuduttiin siis Belgiaan josta bussilla tultiin Ranskan Lilleen. Täällä hurahtaakin kuluva viikko aina maanantaihin saakka!

Ollaan edustamassa Suomea ammattitaidon EM-kisoissa Euroskillseissä täällä Ranskassa ja mun lajina toimii visuaalinen myyntityö. Tää laji onkin parilaji ja mulla on aivan ihana pari, jonka kanssa työ tehdään! Eilen käytiin vaan Subilla syömässä ja majotuttiin hotelliin. Tänä aamuna herättiin kuudelta (Suomen aikaa seiskalta) aamupalalle ja puoli kasiksi mentiin kisapaikalle.

Äsken tultiin tähän hotellille takaisin ja nyt sit vaan juhlitaan avajaisjuhla illalla ja huomenna alkaakin kolmepäiväinen kisaurakka. Tehtävänämme on rakentaa kolmessa päivässä miestenvaatenäyteikkuna teemalla Lille. Meitä vastaan kilpailee 6 muuta paria maista Slovenia, Ruotsi, Englanti, Portugali, Ranska sekä Hollanti. Huomenna sit kaikki peukut pystyyn että eka päivä lähtee hyvin!! :)

Ps. Kalle jäi kotiin hyviin käsiin kun se saa viikon aikana viettää kolme vapaata sekä neljä kevyttä sileepäivää. Voi murunen miten kova ikävä sitä jo on!!