maanantai 2. heinäkuuta 2012

Kuulumiset viikonlopulta

Noniin, nyt pitkästä aikaa tavallista kuulumispostausta. En ole jaksanut kirjoitella tänne juuri mitään sen suurempia, kun en ole mitään ihmeellistä tehnytkään. Loma lähenee uhkaavasti loppua, mutta toivotaan että saataisiin loppulomalle paremmat säät kuin tähän mennessä!

Viime viikollahan torstaina lähdettiin Lauran kanssa Kuopion reissulle. Bussi lähti viiden aikoihin Varkaudesta ja matka meni nopeasti. Kuuden jälkeen saavuttiin Kuopioon perille ja lähdettiin etsimään hotellia, jossa yövyimme. Ei tarvinnut onneksi kauaa etsiä, kun löydettiin oikea hotelli ja päästiin huoneeseen. Levautettiin kaikki tavarat lattialle ja sängylle ja suunnattiin keskustaan syömään.

Käytiin siis nauttimassa Subwayn superhyvää ruokaa ja masut pullollaan lähdettiin vielä käymään kaupassa ostamassa herkkuja illaksi. Sitten vyöryttiin hotellille ja makoiltiin hetki huoneessa katsoen Pocahontasta. Kun hetken olimme huilailleet, lähdettiin ottamaan läheiseen rantaan muutama kuva ja lenkkeilemään muutenkin. Pyörittiin noin vajaa tunti siinä lähistöllä, kunnes palattiin takaisin katsomaan Italia-Saksa pelin loppu.

Pelin jälkeen päätettiin (kello oli noin 23?)  lähteä tutkiskelemaan hotellia tarkemmin, kameran kanssa tietenkin. Saatiin muutama todella oudoksuva katse parilta pukutyypiltä, mutta eipähän tarvinnut vieraassa kaupungissa hävetä yhtään. :D Koneellekin eksyttiin ja nukkumaan päästiin ehkä yhden maissa. Aamulla sitten olikin kiva kuulla Lauralta, etten ole vieläkään päässyt unissani puhumisesta (tai tällä kertaa huutamisesta..) eroon. Perjantai päivä menikin shoppaillessa ja mukaan tarttui kaikkea kivaa ja tarpeellista. Koko reissu meni supernappiin ja oli niin huippukivaa! Ja tietty parhaassa seurassa <3 Nyt vielä muutama kuva reissusta.

Lauantaina meninkin äitin kanssa töihin heti aamusta ja illemmalla Laura värjäsi ja leikkasi mulle uuden kampauksen. Kuvan voisin laittaa heti kun sellaisen järkevän saan ja tehtiinpä vielä illalla raparperimansikka piirakka. Oli pakko mennä ajoissa nukkumaan, kun aamulla oli lähtö Korpilahdelle Elinan kanssa kisoihin.

Menin sunnuntaiaamuna tallille jo ajoissa ratsastamaan Winskin, josta kooste tuossa yllä. Kun tallihommat ja Sissi oli valmiina, päästiin lähtemään. Matka meni suhtnopeasti ja oltiin reilusti aikataulua edellä. Sissi ja Elina menivät 120 ja 130 cm. Ekassa luokassa perusrata meni tosi hienosti ja Sissi oli ihan super. Uusinnassa kaksi ekaa tuli hieman lähelle ja ne putosivat. Ilman toista pudotusta olisi voitto napsahtanut, mutta nytkin olivat ensimmäisiä ei-sijoittuneita. Hienosti siis meni. Toiseen luokkaan Sissi kerkesi jo vähän väsyä, eikä sitä huvittanut hypätä ollenkaan. Kakkosella siis ulos ja kotiinpäin takaisin. Ihan hyvä reissu, mutta aina ei voi onnistua.

Tallilla sitten nopeasti hepat sisälle ja suunta kohti kotia ja jalkapallon EM-turnauksen loppuottelua, jossa vastakkain Espanja (<3) ja Italia. Niinhän siinä kävi, että parempi voitti, eli Espanjasta tuli toista kertaa peräkkäin Euroopan mestari. Pystyi lähtemään hyvillä mielin nukkumaan ja aamulla töihin! Kohta lähdenkin hakemaan postista Hööksin & Horzen tilaukset ja menen tallille. ! 110 lukijan erikoispostausta, kilpailua tms. saa (ja pitää) ehdottaa !

4 kommenttia

1. hei tee postaus sun lapsuudesta ja et millanen oot ollu sillo, ois kiva tietää ku ei oo tuntenu sut ku vasta tällee vanhempana! :D

2. joo yhdyn edelliseen eli lapsuuspostaus olis tosi kiva (varsinkii jos sulla on jotai kuvia ku oot pienenä :D). ja sit joku videopostaus myös! joku sellanen esim. "päivä ainon kanssa" tms et kuvaat kaikkee mitä teet yhen päivän aikana ja kellonajat mukaan :D

1. Joo, olenkin joskus tuollaista videopostausta tai kuvapostausta kaavaillutkin. :)