lauantai 16. huhtikuuta 2016

Hölliviikko

Mä lähdin taas reissaamaan ja tällä kertaa suuntasin Turkuun ja ajoneuvona bussi. Viikonloppu aloiteltiin supermukavissa merkeissä ystävien kanssa ja huomiseksi pitää ehtiä kotiin ja töihin, joten nyt oon kotimatkalla. Kaksi ja puoli tuntia matkustusta takana, neljä edessä. Oli kyllä niiin ihana irtiotto arjesta taas tähän väliin!


Tää viikko ollaan treenattu vähän kevyemmissä merkeissä kuin edeltävä ja tammat on saaneet vähän huilia. Larpalla oli viikottainen vapaa maanantaina ja tiistaina ratsastelin sen suht kevyesti sileällä ennen hierojan käyntiä. Hanna oli mukana ja kuvaili vähän kuvia ja videoitakin teille nähtäväksi! En edes muista millon olisin saanut treenivideoita Larpan kanssa, kaikki videot on vaan kisoista..


Lara ei ollut erityisen mukava ratsastaa joten keskityttiin alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen perusratsastukseen. Inhottavaa katsoa videoita kun meno näyttää paljon paremmalta kun tuntui selkään ja ratsastin hieman epäreilusti hevosta kohtaan. Tamma tuntui todella kummalliselta ja jäykältä takaa, mikä mun olis pitänyt vähän antaa anteeksi edellisvapaan jälkeen. No, ei aina voi onnistua.


Hieronnassa ei löytynyt erikoisempaa, oik. puoli yleisesti ottaen enemmän jumissa kuin vasen kuten oli edelliselläkin kerralla. Selkä on pysynyt hyvänä (Jesss!) eikä muutenkaan mitään hälyyttävää esiintynyt.


Wiivin kanssa maastoiltiin maanantaina reippaasti ponin päättäessä vauhdin ja tamma ihan vallan ihastui metsäpolkujen kävelemiseen. Ei olla päästy vielä Wiivin kanssa aiemmin noille poluille kävelemään ennenkuin nyt lumien sulaessa ja oli kyllä kiva huomata miten se tykkäsi kävellä polkuja pitkin!

Tiistaina tehtiin kevyt koulutreeni kentällä ja mua ihan kauhistuttaa kattoa noita kuvia kun a) mun istunta on ihan jääääätävä ja b) näytän kauhean isolta. Vaikka W ei ole mikään mini, se on sen verran siro että mun jalat jää ihan roikkumaan mahan yli enkä tunne pääseväni kunnolla istumaan hepan ympäri. Siihen lisättynä tuo kauhea, harhaileva ylävartalo, on soppa valmis :D Mun pitää vaan treenata enemmän ja opetella hallitsemaan paremmin oma ylävartalo. Tunneille mars!


Eilen maastoiltiin Hannan kanssa ja pääasiassa vaan käveltiin pitkin ohjin. Hanna hoiteli Larpan eilen ja tänään kun en itse ehdi tallille joten Larppa on saanut harrastella hyvillä mielin Hannan kanssa. Huomenna mä pääsen taas pitkästä aikaa ratsastamaan omalla hepalla, viimeksi oon käynyt Laran kyydissä tiistaina.. Oon kyllä muuten ratsastanut joka päivä, mutta kyllä oma on aina oma!


Viikonloppu tosiaan mun osalta meni ihanasti ja huomenna alotankin työviikon iltavuorolla. Postausta Turku-viikonlopusta on tulossa mahdollisimman pian, sen verran hauskaa kerrottavaa on, etten edes malta odottaa että saan kuvamateriaalin käyttöön ja postattavaksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti