tiistai 25. marraskuuta 2014

Hauskat hakusanat # 1

Tässä vähän aikaa sitten huomasin eräässä heppablogissa tällasen postauksen, jossa oli esitelty blogin hakusanoja. Nehän on siis sanoja, joilla on esim. Googlen kautta löydetty tänne blogiin ja niitä saa seurattua tuolta blogin tilastoista. Mä oon näitä ottanut talteen jo varmaan kolmen vuoden ajan ja on niitä muuten kertynytkin! Nyt ajattelin tälleen erikoispostaussarjan merkeissä jakaa niitä tännekin kun niitä on vähän kyselty, mutta kuten sanottua niitä on paljon. Siksipä tulinkin tulokseen jakaa näitä useampaan eri osaan ja tässä tulee nyt ekat!

Hevosten nimet

Aino ja Zippe

Blogiin on löydetty aika paljon hakemalla mun nimellä ja jonkun hevosen nimellä. Näistä yleisimpiä ja useimmin ilmenneitä on nämä 5 ekaa: 
  • my life as aino winski =
  • my life as aino zippe
  • winnie de pooh hevonen
  • winski hevonen
  • aino ja zippe
Myös Kallen nimellä on haettu ja Leko-Tallin Kalleakin hakemalla on näköjään tänne eksytty :D
  • aino ja kalle
  • leko talli kalle
Sitten vielä ihan satunnaisia hevosten nimiä, joita oon täällä maininnut. Oon saattanut ihan ohimennen jonkun nimen kirjottaa ja sitten heti joku on bongannut täältä sillä nimellä.
  • shakira varkauden ratsastuskeskus
  • hannuilu - tää oli ihan paras XD me sanotaan aina ku mennään Hannulle et lähetään Hannuilemaan..
  • laep beeda
  • charmful glory
  • aiinon zlatograd
  • turon vippi
  • kamilla hevonen
  • anna-lena "lyyli"
Sitten onkin nää ihan random- hepat, joista en oo maininnutkaan enkä edes tiedä tollasia heppoja. Vissiin hyvin onnistunut sanoja yhdistelemällä löytää tollasistakin hevosista täältä jotain :D
  • tamma bella läsi musta
  • new forest rudi
  • lv-ruuna romppu
  • kusti poni rip
  • sissi, musta tamma
Ihmisten nimet


Myös näitten ihmisten nimiä oon joskus maininnut täällä, ja näistä onkin väännetty vaikka mitä. Toi olivia syrjä näkyy useammankin kerran olevan noissa hakusanoissa, eikä mulla oo mitään hajua missä olisin tuollaista kirjottanut.. 
  • aiino ja jensy
  • jjensy blogi
  • roosa ja sissi
  • elna tyttö
  • elinan poneilua
  • olivia syrjä
  • elina thil
  • elinan hieronta
  • aino tennarit
  • jennille joululahja
  • "mitä laura saa?"
Muut oudot hakusanat


Ja näitä blogi hakusanoja... Joo, on mulla harrastepolle, oon joskus maininnu olevani Varkaudesta ja laepkin on tainnut esiintyä.
  • harrastepollen blogi
  • hevoset blogi varkaus
  • ainon blogi laep
  • zlatograd blogi
Ja loppuun vielä muutama, vähän erikoinen. WKNDeiltä en oo kyllä varmaan maininnu anniskelualueesta mitään ja toi antti kuosmanen on mulle ihan vieras nimi :D Myöskään katri pekkarinen ei sano mitään ja miten ask.fm liittyy tähän? :D Tai Lauran Beedan myynti liittyy mun blogiin mitenkään?
  • varkaus harjuranta vuokrahevosia
  • weekend festival anniskelualue kuvat 2013
  • antti kuosmanen ratsastaja
  • ja ratsastaja antti kuosmanen kuva
  • katri pekkarinen ask.fm
  • laura beeda myynnissä
Semmosia! Seuraavan kerran sitten taas vähän erilaisia, mutta tää antanee vähän esimakua tulevasta.

4 kommenttia